jak to przemija...

I minął kolejny tydzień..... tydzień prakty już za mną.......Cieszę się, ze mogłam -ze mogę ją odbywać własnie w tym miejscu..... ludzie są naprawde świetni....podoba mi sie praca z ludźmi- wtedy naprawdę widzę, ze mimo wszystko jestem potrzebna..........trochę się pośmiejemy, poklachamy.....sa osoby, których nie lubię, ale zawsze się takie znajdą....dziś poznałam wiele nowych rzeczy :0)praktycznie codziennie się ucze czegoś nowego i to mi sie podoba :0).
Co zycie niesie, zobaczymy trzeba czekać, trzeba przyjmowac to, co Bóg ma dla nas zaplanowane.......... Zaczyna się weekend,  egzaminy zakończone, prawie wakacje :0), ale czasem przychodzą do głowy takie różne, dziwne myśli; czasem zachowujemy się tak, jak nigdy do tej pory; czasem nie możemy sie przełamać aby coś zrobić, jest jakiś lęk, obawa...... Robimy wszystko żeby nic się nie wydarzyło, aby nikt nie słyszał, chodzimy cichutko jak myszki, mało co się odzywamy itd. i to może być takie dziwne, ale często nie potrafimy tego zmienić.......
    Dziś znowu dowiedziałam sie o śmiertelnym wypadku; zginęła młoda osoba zaledwie 23 letnia..... Kolejny już wypadek śmiertelny, a ludzie nie biorą sobie do serca pewnych rzeczy, brak im wyobraźni i mimo tylu zgonów, robią dalej co chcą; dla mnie to trochę nie do pojęcia; rozumiem jak ktoś jeździ szybko i myśli tylko o sobie, ale przecież może także zabić pasażerów swojego auta i wszystkich ludzi znajdujących się w jego otoczeniu; dla mnie to nie do pojęcia jak można lekceważyć "śmierć"- szczególnie tą drogową- brawura, szybka jazda, alkohol, popisy itd.to wszystko może zaprowadzić człowieka w jedno miejsce - na cmentarz.....
Kierowcy nie myślcie tylko o sobie; możecie zabić również innych- bardzo często niewinnych ludzi;
Zwolnijcie, nie wsiadajcie do samochodu pod wpływem alkoholu, nie lekceważcie złych warunków pogodowych, nie popisujcie się, trzymajcie się zasad drogowych, bo przez głupotę jest tyle wypadków, ze szok........
To człowiek człowiekowi zgotował taki los....
"Zwolnij szkoda życia" A te nasze życie nie jest takie jak w różnego rodzaju grach komputerowych- że jak raz zginiesz to masz jeszcze 2 lub 3 życia; to nie bajka; wystarczy chwila nieuwagi a może zdarzyć się tragedia....
Pamiętajcie zycie jest cenne, ale można go stracić w jednej chwili....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...