ciesz sie tym co masz

"Nie poddaj się bierz życie jakim jest..." to słowa znanej piosenki--- łatwo mówić, ale przeciez i tak niczego nie zmienimy....... musimy przyjmować życie takim jakie jest..........
co jakoś mnie "poruszyło"- tzn. dotknęło moje serce-wczoraj ogladałam w tv program, w którym było pokazane jak ludzie mimo że maja trudną sytuację nie poddają się- maja nadzieję;
pierwsza sytuacja była następująca- młody mężczyzna- miał żone,dzieci i okazało sie, ze pewnego dnia dostał zawał serca i do dzisiaj jest w śpiączce.... można powiedzieć -tragedia- bo tak to można określić jednym słowem..... zona tego pana nie traci nadziei; jest przy nim każdego dnia; kocha  go, mówi do niego; nie odwróciła sie od niego; pokazuje i daje świadectwo swojej milosci do niego......... to cudowne.....
            później widziałam w TV młodą, uśmiechnięta dziewczynkę na pozór taką samą jak inne dziewczynki, ale ona była- jest inna........od kilku dobrych lat leży w łóżku- choruje na zanik mięśni- to dopiero tragedia- nie do pomyślenia--- jak ja mogła bym tak lezec cały czas, nigdzie nie wychodzić itd......
a mimo to jest szczeliwa; jej marzenia sa moja codziennością- ona chciała by pojechać do dużego sklepu na zakupy, ja jestem tam niemal codziennie; jej marzenia są moja rzeczywistością.....to, co dla niej jest  odległe, dla mnie jest na wyciągniecie ręki..........aż łza się ciśnie do oka; ona nie pyta się boga-dlaczego mnie to spotkało?-
jesteś zdrowy-ciesz się; możesz oglądać przepiękną tęcze po deszczu- ciesz się; możesz słuchać szumu morza- ciesz się; możesz biegać- ciesz się....możesz...możesz........ile rzeczy mozesz robic, a inni......ile jest ludzi na świecie, którzy nie maja takiej możliwości- nie są gorsi od Ciebie, a Ty nie jesteś lepszy od nich......a Ty czesto nie dostrzegasz tego, co masz.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...