08.03.2011 Dzień Kobiet

witam
dz
isiaj Dzień Kobiet, na ulicach można było zaobserwować mężczyzn trzymających w rękach przeważnie tulipany- czy to czerwone czy żółte itd....
fajny dzień..mężczyźni mogą obdarowywać swoje kobiety prezentami...............
i ja też dostałam - najpierw życzonka smsem od mojego byłego dyrektora, potem od moich chłopaków z pracy dostałam tulipanka żółtego,od brata tulipany i czekoladki i kilka życzeń smsowych......
fajnie, choć chciałabym już spędzać ten dzień inaczej........dostać prezencik-od swojego chłopaka- chociaż bardziej bym wolała żeby zamiast prezentu po prostu on był-Jego obecność- to by było najpiękniejszym prezentem........
miałam dzisiaj kilka chwil "depresyjnych"- co zdaża mi się często już od dłuższego czasu........ale.........
coraz bardziej myślę o studiach- mgr- dzisiaj nawet przeglądałam Internet w tym temacie- studia na kierunku odnowa biologiczna z elementami fizjoterapii bądź rehabilitacji-- moze ktos z Was zna jakąś dobrą wyższą uczelnie z tym kierunkiem? bo ja szukałam i nie mogłam znaleźć bo wszystkie uczelnie są dalleeekooo- a już na pewno poza woj. śląskim:0(
ostatnio znowu zafascynowały mnie dzieła z plastinarium- bardzo lubie je oglądać na internecie..

pokazany człowiek taki, jaki naprawdę jest- jesli chodzi o anatomię........

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...