Zaczynamy realizować Noworoczne postanowienia i plany



Wiele osób wraz z Nowym Rokiem robi sobie listę planów i postanowień na najbliższy czas. Również i ja posiadam taką listę i trzymam się jej kurczowo. Niektóre rzeczy lub sprawy na liście są małe,błahe,a niektóre większe, poważniejsze i wymagają większego, że tak powiem poświęcenia... W ostatnim czasie udało się nam-w sumie mojemu mężowi zrobić szafkę do łazienki-szafke, która zmieści pralkę i będzie miała kilka półek, aby móc dać na nią ręczniki i rzeczy potrzebne do prania-udało się- jedna rzecz zrealizowana. Kolejna rzeczą na mojej liście, było zarejestrowanie się do Poradni Chorób Serca i Naczyń-udało się-wizytę mam wyznaczoną na koniec lutego-jestem bardzo ciekawa, co tam powiedzą mi na wyniki mojego usg. Koleją bardzo ważna sprawa, to skorzystanie z indywidualnej diety wraz z ćwiczeniami-bardzo bym chciała w tym roku schudnąć, żeby nie moc się wstydzić swojego ciała podczas zakładania dwu częściowego stroju-podobno dieta ta jest bardzo smaczna, tania i nie jest zbyt wymagająca; od tego tygodnia planujemy z mężem jeździć raz w tygodniu na squasha-Kupiliśmy sobie zestaw do grania i raz w tygodniu po naszej pracy będziemy jeździć się troszkę poruszać ; jest wiele planów do zrealizowania, czas pokaże i je zweryfikuje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...