życie na czekanie...

dziś calutki dzien poza domkiem...- byłam dzisiaj na praktykach w szpitalu musiałam tam dojechac chyba z 1,5 godz. w jedną stronę, ale wydostac sie to była tragedia... ale cóż jak mus to mus.,....
Czasem brakuje już sił;; ile jeszcze Panie każesz mi czekać?jak długo mam jeszcze czekać?
pragnę przeciez tak niewiele- chce być szczęśliwa...... - szczęścia nie dają mi te rzeczy, które obecnie "zdobywam"- co mi po wykształceniu, co mi po pracy, co mi po wszystkich tych rzeczach materialnych ??To wszystko mnie nie uszczęśliwia- moze troche tak na chwilę, ale na dłuższą metę nie.........co z tego, że w pewnych kwestiach mi się naprawdę udaje- nie- ja nie mam szczęścia- tak po prostu ma być..... i wiesz Boze... czasem sobie tak myslę, jak bardzo odległe mi są pewne "rzeczy"- dziś kiedy wracałam do domu z młodym małżeństwem- dziewczyna młodsza ode mnie- ale to szczegół- az serce mi ściskało- bron Boże nie z zazdrości, ale  ..nawet nie wiem jak to nazwać- braj=kuje mi takiego słowa, które mogło by to opisać-..... "kochanie- zrobiłem zakupy, a wiesz jutro musimy załatwić kilka spraw- najlepiej jakbys pojechała ze mną... moi koledzy z pracy powiedzieli, ze ładnie wyszliśmy na zdjeciu ślubnym.... wiesz a co z naszym domem? weźmiemy ten kredyt? musimy to kochanie dobze przemyśleć.... co powiesz na to, abyśmy gdzies wieczorem wyskoczyli? wiesz, dzisiaj sama zajechałam samochodem tak daleko, jesteś ze mnie dumny?kochanie- mógłby ś po mnie przyjechać- niosę zakupy i nie mogę ich unieść- alez oczywiscie już jadę po Ciebie.... XXX uważaj na tej drodze....wiesz, ze w pracy proponowali mi awans- wiesz jak sie cieszę- jestem z Ciebie dumny- kochanie.... mogę się przytulić do ciebie jakoś czuję sie samotnie...." itd. itp. Boze te wszystkie rzeczy wydaja mi sie tak odległe, ze czasem mam takie wrażenie- jakby jakiś głoś mówił do mnie: " Dziewczyno- Ty nigdy tego nie osiągniesz..puknij się w głowę... to nie jest dla Ciebie.......chyba  śnisz- tak możesz tylko o tym pomarzyć- nic więcej; nie łudź się, bo nigdy tego nie osiągniesz...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...