23.02.2011

Witam w 2 dzień wiosennych dni;
Zauważyłam - po liczbie odwiedzin, że jest coraz więcej osób, które odwiedzają mój profil...cieszę się- a jakiś czas temu chciałam usunąć tego bloga, bo stwierdziłam, że jest w sumie nie potrzebny, ale teraz staram się o niego dbać i myślę, że nie zrezygnuję z niego.......
staram się, aby te moje wpisy nie były takie "bezpłciowe", ale takie urozmaicone:))

Dzisiaj dzień nawet przeleciał....choć trudno się zabrać do pracy po dniu wolnego, ale .. w sumie jakoś ciężko nie musiałam pracować--- co można robić na okresie wypowiedzenia hihihiih
dzisiaj dużo czytałam o zakładaniu własnej firmy,  o pozyskiwaniu środków itd.;

 przeglądałam oferty pracy......




"Daj mi chwilę
Tylko tyle
Chcę byś był już zawsze ze mną tu
Daj mi chwilę
Chociaż tyle......"


Bardzo mi się podoba ta piosenka-lubię ją czasem sobie posłuchać;
a także

"Chciałam więcej, choć miałam już wszystko.
Całe szczęście bliżej niż blisko.
Chciałam płynąć po lądy nie znane.
Dopłynęłam do siebie samej.
Na nic żal, więc..."


przypomniała mi się dzisiaj taka historyjka, którą przeczytałam jakiś czas temu- chodziło o to żeby wyobrazić sobie jakby wyglądał nasz dzień pogrzebu- ile ludzi jest na nim, czy płaczą po mojej stracie, czy będzie im czegoś brakowało, za czym będą tęsknić itd.....mamy robić wszystko żeby po naszej śmierci pozostać w pamięci ludzi; żeby po naszym odejściu czegoś im brakowało........
i właśnie ta krótka anegdotka "zmusza" mnie do tego, by robić coś ze swoim życiem.......by te życie nie było tylko takim życiem.........
zmykam już spać- w takim razie do jutra:0)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...