1406.2011


"Coś srebrnego dzieje się w chmur dali.
Wicher do drzwi puka, jakby przyniósł list.
Myśmy długo na siebie czekali..."
słowa jednej z piosenek Starego Dobrego Małżeństwa.....
ale żeśmy się doczekali- w końcu........myślę, że....jestem dobrej myśli...nie mam zamiaru niczego popsuć, ani niczego zburzyć.....cieszę się; powoli staje się szczęśliwa i myślę, że za niedługo spełni się moje największe marzenie, ale powoli, spokojnie, a będzie dobrze:))
Dobrze, że jesteś:)) Tobie- Boże też dziękuję, bo gdyby nie TY nie było by dzisiaj tak pięknie:)))


I piosenka dla Ciebie-piosenka Starego Dobrego Małżeństwa- wyśpiewana specjalnie dla Ciebie::)))

Jest jeszcze kąt, dla mnie na ziemi
Kąt jak Twe ramiona rozwarty
I zawsze można biec do Ciebie
Przeczekać burze ostre wiatry

Jestem dla Ciebie piorunochronem
I gradobicie świata tego zbieram
Chcę chronić nas jak tylko umiem
Gdy na zakręcie nasza ziemia x2

Dobrze ze jest kąt na tej ziemi
Kąt jak Twe ramiona rozwarty
Bo razem raźniej nam rozegrać
Tak dziwnie rozdane karty

I lampą ci jestem która oświetla
Gościniec mroczny i wciąż wyboisty
Bo trzeba krok za krokiem iść by być
dla siebie jeszcze bliższym x2

Komentarze

  1. Szczęście zapukało do Twojego serca. Tak pragnęłaś.Skoro dziękujesz Panu Bogu, to buduj go dalej w Jego imię. Nie inaczej. Cieszę się, że przybyła jedna szczęśliwa Osoba, chyba powinienem napisać, dwie Osoby. Panie Boże, proszę, by to Ich szczęście wzrastało i aby byli dla siebie równie upragnieni, zawsze mili Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Francesco:))miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było czekać i nie tracić nadzieje.Ojj warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. Dla Ciebie "Stare Dobre Małżeństwo - Jesteś" :):):):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...