:0)

"Powstań"

Jak często i w jak wielu sytuacjach ludzie
potrzebują, by im powtórzono to wezwanie.
POWSTAŃ, Ty który się rozczarowałeś.
POWSTAŃ, Ty który już straciłeś nadzieję.
POWSTAŃ, Ty który przyzwyczaiłeś się do szarości i
już nie wierzysz, że można zbudować coś nowego.
POWSTAŃ, ponieważ Bóg stwarza wszystkie rzeczy nowe.
POWSTAŃ, Ty który przyzwyczaiłeś się do Bożych darów.
POWSTAŃ, Ty który zapomniałeś o zdolności dziwienia się.
POWSTAŃ, Ty który straciłeś ufność, by mówić do Boga "Ojcze".
POWSTAŃ, powróć do pełni podziwu dla Bożej dobroci.
POWSTAŃ, Ty który cierpisz.
POWSTAŃ, Ty któremu się wydaje, że życie tak wiele Ci odmówiło.
POWSTAŃ, kiedy czujesz się wyłączony, opuszczony, na marginesie.
POWSTAŃ, ponieważ Chrystus objawił Ci swoją miłość
i przechowuje dla Ciebie nieoczekiwaną możliwość realizacji.
POWSTAŃ !

Jan Paweł II


Właśnie wróciłam ze studiów.... Sytuacja w domu tragiczna....Ciągłe pretensje; niezadowolenia, humory....nic już nie można powiedzieć, wszystko co się robi jest złe.... W tych trudnych chwilach naprawdę bardzo brakuje mi chłopaka- wsparcia- drugiej osoby- ale takiej osoby, która "jest" ze mną- zna mnie dobrze; która by była przy mnie, wspierała mnie, pocieszała, a może i płakała ze mną, ocierała łzy.... Doceniam wszystkich ludzi, którzy żyją obok mnie- moich znajomych.... ale teraz coraz bardziej zaczyna mi "Go" brakować.... Obserwując życie codziennie myśle o tym wszystkim i czasem jest mi naprawdę bardzo ciężko bez "niego"...."On"- to chłopak, którego nigdy nie miałam, a bardzo bym chciała żeby był w moim życiu...Ale nic na siłę.... Chociaż ciężko mi się z tym żyje....Ciężko gdy "marzenia" zabijają.....
Ciężko jest wtedy, gdy nie ma do kogo ust otworzyć; gdy w piękny dzień siedzi się w domu bo nie ma z kim wyjść; ciężko jest wtedy gdy nie słyszy się słów: "Dobrze, że jesteś"; "Kocham Cię"; "Potrzebuję Cię"; "Swiat bez Ciebie byłby pusty" itd i itp...
To tak bardzo boli, że serce krwawi; Ale takie życie; nie potrafię go zmienić;

"Wstydzę się, ze jestem...Więc człowiekowi wstyd, że zyje....
Ach oni mają sny marzenia
Oni mają pragnienia..........."
T. Różewicz

"Idź wyprostowany wśród tych, co na kolanach"...
"Powtarzaj wielkie słowa, powtarzaj je z uporem..."
Z. Herbert


"Jest zawsze miejsce na nadzieję, gdy życie okazuje się czymś tak beznadziejnym, że staje się naszą wyłączną własnością....."

"Uśmiecham się i sądzę, że człowiek zawsze na nowo odnajdzie człowieka- przez miłość(...)...."


Dziś niestety będę już kończyć, bo muszę iść spać, bo niedawno przyjechałam z uczelni a jutro znowu muszę szybko wstawać......
Trzymajcie się.....


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...