"Kocham Cię...."

Pozwoliłam sobie zamieścić tutaj słowa pięknej piosenki, którą  dziś cały czas słuchałam... Jest piekna...Tylko zmieniam sobie słowa- choćbym to ja je wypowiadała- zamiast rodzaju męskiego jest rodzaj żeński- mój monolog........ Piękna piosenka....Dlatego jej słowa są na moim blogu.....
W tej piosence jest wszystko to, co czuję i przeżywam......


I.Jezu to znowu się stało

Zakochałem sie aż mnie coś zabolało,
Tylko zdaleka jej ciało,
A sam widok to dla mnie za mało,
Ona uśmiecha się do mnie ,
Ale czy myśli o mnie,??

Ref:Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość miłość nas rozgrzeje

II. Złączymy się w pare jedną,
Będziemy przykładem miłości napewno,
Chcę byś była moją jedyną,
Chcę żyć dla Ciebie i pić z Tobą wino,
Zrobiłaś pierwszy krok zbliżyłaś się i stało się to..

Ref:Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość miłość nas rozgrzeje


Lecz gdy odchodzisz zostawiasz Mnie samego,
Rzuciłaś mnie dla innego,
Jak mogłaś odejść z Tamtym ,
Ja Teraz płacze, nie jestem taki twardy..

Ref:Kochałem cie moimi myślami,
Całymi dniami i nocami,
Z Tobą wiązałem Twe nadzieje ,
I myślałem że miłość nas rozgrzeje

Kocham Cię moimi myślami
Całymi dniami i nocami
Z Tobą wiąże swe nadzieje
A miłość miłość nas rozgrzeje

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...