02.04.2011

Kilka dni mnie tu nie było- wybaczcie- ale od kiedy przyszły typowo wiosenne dni, większość czasu spędzam na świeżym powietrzu-i własnie od kilku dni pomagam rodzicom przy robieniu płota- a raczej przy jego odnowieniu; dzisiaj też calutki dzień spędziliśmy na dworze, a teraz coś mi daje o sobie znać kręgosłup i prawy staw kolanowy, ale spokojnie...do wesela się zagoi hahah
jakby nic nie bolało, to by znaczyło, że nic sie nie zrobiło hii
wczoraj byłam ostatni dzień w pracy i coraz bardziej myślę o swojej firmie- od poniedziałku biorę się za "to"; ostatnio kilka moich znajomych powiedziało mi, że mam świetny pomył i mam działać, że mam się nie poddać, że mam realizować swoje marzenia; muszę wziąć się w garść...
chce zmienić coś w swoim życiu....
jutro napisze więcej, a teraz zmykam już spać- padam z nóg po całodniowej "walce" z przydomowymi pracami......

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...