Wielki Piątek


  


Znalazłam dzisiaj w internecie takie zdanie:
Ť Każda prawdziwa miłość, musi mieć swój Wielki Piątek ť
Piękne zdanie.....


Wielki Piątek-oczywiście zachowany post ilościowy i jakościowy oraz przestrzeganie tego, zarówno by nie robić w ziemi, jak i tego, by nie hałasować... dzisiejszy dzień powinien byc taki pełen refleksji, zadumy i przede wszystkim wyciszenia....
dzisiaj porobiłam ostatnie świąteczne zakupy, prace domowe, a popołudnie aż do wieczora spędziłam w kościółku na obchodach Wielkiego Piątku- kulminacyjnym punktem dzisiejszego dnia była adoracja krzyża....
o godz. 20 była droga krzyżowa, gdzie kapłan wyświetlał fragmenty  filmu "Pasja" dopasowane do szczególnej stacji.....
Nie składam dzisiaj życzeń, myślę, że jutro uda mis ie tutaj wejść- choćby na chwilę- na małą chwilę, po to by złożyć Wam-moi kochani <nie>znajomi, a tak bliscy mojemu sercu.....




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...