26,05,2011

26 maj-dzień matki; od samego rana dzisiaj przygotowywałam różne fajne rzeczy dla całej rodzinki:0) zrobiłam sałatki, a także deserek z prażonymi migdałami; pojechałam potem z bratem odebrać autko; starałam się bardzo, by robić wszystko tak, by im potem smakowało-wkładałam w to tyle serca; chciałam zdążyć zanim mama wróci z pracy-udało się; jak mama wróciła z pracy złożyłam jej życzenia dałam prezencik-potem jakoś zleciało; pod wieczór przyszedł brat z bratową-posiedzieliśmy, pogadaliśmy, zjedliśmy smakołyki; oni się mają fajnie- w sumie to niczego więcej do szczęścia nie potrzebują- zamartwiają się "pierdołami"- błahymi sprawami- chciałabym mieć takie problemy jak oni;
i w tym miejscu przychodzi czas na dodanie cytatu z tej przepięknej książki, którą przeczytałam:
"
Wszyscy,a na pewno niektórzy z nas, mamy pewną poważną wadę. To, co dla nas najważniejsze, potrzebne do życia, bierzemy za oczywiste, dane.Powietrze. Wodę. Miłość. Jeśli jest obok was koś kogo kochacie,jesteście szczęściarzami. A jeśli ta osoba i was darzy miłością-możecie mówić o prawdziwym błogosławieństwie. Jeśli zaś marnujecie czas dany wam na tę miłość, jesteście głupcami"
;
piękne, prawda?

Wieczorkiem wybrałam się z koleżanką na krótkie zakupy, bo jutro jedziemy do znajomej na parapetówę i trzeba było coś kupić;
jest już późno, będę powoli zbierała się do spania;





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...