Niezbyt dobrze zaczal sie ten rok...

Mamy koniec stycznia, wiekszosc ludzi, z ktorymi sie ostatnio spotykam, mowia, ze ten Nowy Rok niezbyt sie dobrze zaczal i mimo ze nie minelo wiele czasu i tak duzo sie juz wydarzylo~ moze mimo wszystko sprawdzi sie prawidlo " nie liczy sie jak sie zaczelo, wazne jak sie konczy"- oby...  Chrzesnica od mojego wyladowala w szpitalu, tesciowa stlukla sobie bryle, jej siostra poparzyla sobie twarz, wnuczka mojej znajomej, ktora 2 lata temu miala pzeszczep pluc- zaczela czuc sie gorzej-ma nawrot choroby- a boryka sie z mukowiscytoza, to znowu slysze, ze ktos powaznie zachorowal, tu smierc tej mlodej wolontariuszki w Boliwii, tesciow zlapala grypa, mnie chyba tez juz cos lapie, co chwile dowiaduje sie o niezbyt przyjemnych wiadomosciach...

Wczoraj na internecie ogladalam wyniki moich badan, ktore ostatnio robilam-mam juz wszystkie-martwie sie troche, bo wynik jednego jest dodatni-a mianowicie ANA1-"w badanej surowicy krwi metoda immunofluorescencji posredniej IIF na komorkach HEp-2 stwierdzono obecnosc przeciwcial przeciwjadrowych- w celu dalszej ich identyfikacji wskazane jest poszerzenie diagnostyki poprzez zlecenie wybranych badan od ANA2 do ANA10"- kurcze martwie sie czy to nie bedzie toczen- tak, jak przypuszczala rodzinna- przypuszczenia przypuszczeniami, ale skierowania na takie badania mi nie mogla wypisac- musialam isc do reumatologa, ktory bez problemu dal mi skierowanie na te i jeszcze inne badania; dobrze,ze mam te dodatkoweu bezpieczenie, z ktorego moge chodzic do tych roznych specjalistow i moge rowniez wykonywac niektore badania-w innym wypadku musiala bym wydac kupe kasy na to wszystko- dla przykladu jedno badanie-80zl, a gdzie jeszcze koszt wizyty i reszta badan- choc musze uwazac, bo jest limit w tym ubezpieczeniu -bodajze do 1500zl-moj maz sie smieje i mowi- jak tak dalej pojdzie, to Ty do pol roku wykorzystasz caly ten Twoj limit...
Musze dzialac, a tym bardziej, jak cos jest na rzeczy- mozliwe, ze ten dodatni wynik bedzie mial cos wspolnego z tymi moimi nienajlepszymi wynikami krwi-niskie plytki krwi? Zastanawia mnie jedno, dlaczego takie badania nie sa zlecane przez "normalnych" lekarzy- gdybym nie poszla do reumatologa i gdyby nie to,ze maz poczytal na necie o tym badaniu ANA, do dzisiaj nie dowiedziala bym sie, ze cos jest nie tak- bo niby skad?
Jesli chodzi o reszte wynikow, to oprocz wspomnianych plytek krwi- ktore sa nawet nizsze niz 10000, to tak- crp ilosciowo 0,37; rf ilosciowo 6,06; p/c p kardiolipinie IgG 3,93 i p/c p kardiolipinie IgM 6,02-wiec te mieszcza sie w normie. Na poczatku lutego udalo mi sie zarejestrowac ponownie do reumatologa-pojde z wynikami i zgodnie z dopiskiem na wynikach, pewnie pani doktor zleci mi kolejne badania-jak dobrze, ze znow moge skorzystac z mojego ubezpieczenia- bez niego czekanie na wizyte u specjalisty znacznie sie wydluza-przyklad- gdybym chciala isc bez ubezpieczenia do endokrynologa- miala bym wizyte w lipcu 2018-istna masakra... Takze najblizsze dni-tygodnie poswiece na wizyty u lekarzy, badania...
Ostatnio moj oswiadczyl mi, ze znajomi, ktorzy rowniez starali sie kilka lat o dziecko i tez mieli z tym problem, spodziewaja sie dziecka- jeszcze w sylwestra skladalismy sobie nawzajem zyczenia-spelnienia tego najwazniejszego marzenia, na ktore zarowno Wy, jak i my czekamy-niech ten 2017rok bedzie przelomowy- im sie powoli spelnia-nam nie...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...