Rajskie wakacje

Tak na szybko zamieszczam krótką fotorelację z wakacji moich marzeń
Piękna Dominikana

Piękne widoczki z naszej plaży

Widok na ocean z okna restauracji

Kolejka na Górę św. Izabelli

Posąg Chrystusa Króla

Kakaowiec

Kawowiec

1. Superowo! Cudne widoki, napawajcie się, relaksujcie i łapcie dobrą energię! Chętnie bym do Was dołączyła ;)

1. Przepieknie; uwielbiam momenty, w których spełniają się marzenia- one dodają człowiekowi skrzydeł ;0)
      Zapraszam do nas- przygarniemy;0) przesyłam buziaczki i gorące,tropikalne pozdrowienia...

2. Bardzo się cieszę, że podróż się udała. Świetne zdjęcia zachęcające do wyjazdów :)

1. Jesteśmy mega zadowoleni, a jeszcze bardziej gdy spełnia się jedno z moich marzeń;0)
      Byliśmy na dwóch świetnych wycieczkach, wiele zobaczyliśmy, wiele dowiedzieliśmy się o tym kraju, skosztowaliśmy kilka lokalnych potraw oraz tutejszych owoców oraz wypiliśmy troche rumu ( jak to ktoś tutaj powiedział, że w tym miejscu pije się więcej rumu niż wody hehe), mieliśmy okazję zobaczyć ich lokalny taniec... W wolnej chwili, ale raczej po powrocie do Polski napiszę coś więcej na blogu;0)
      Przesyłam rajskie, pełne słońca pozdrowienia