dawno...

Dawno mnie tutaj nie było, tzn. wczoraj :0) jakoś tak niby mam czas a go nie mam:0) ale to dziwne nie? Bo ktoś kto mnie zna pomysli, nie pracuje, nie studiuje dziennie itd, to pewnie ma bardzo dużo czasu, ale tak naprawdę ja go nie mam... Godziny mijają mi bardzo szybko, tygodnie też.... Czasem jest dobrze- są chwile radosne, ale więcej jest chyba i tak tych chwil smutnych.... Relacje między rodzicami nie są lepsze- na każdym kroku znajdują pretekst do kłótni, a ja...ja nie chce stać po niczyjej stronie- nie chce bronić mamy ani taty- chcę poprostu, aby było tak jak kiedyś.... Bez kłótni, aby te problemy - a szczególnie ta jedna trudna sprawa się rozwiązała i to pozytywnie- bo wszystkich męczy i to ona jest głównym prowodylem tych wszystkich niesnasek...

Mam piekne plany na wakacje i bardzo chciałabym aby się spełniły..... Boże prosze Cię....Bardzo Cie proszę....pomóż mi w ich zrealizowaniu.... 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...