piątek....;0)

Pisze dziś bardzo mało, bo zaraz idę po małego do przedszkola, a przed chwilką właśnie przyszłam z pogrzebu wujka.... Dziś mam cały dzień zabiegany...Rano pogrzeb, potem opieka nad małym, potem zaraz studia do wieczora, a jak przyjadę to spanko i znowu szkoła........ Szkoda, ze nie mamy tego weekendu wolnego, bo wtedy bym pojechała na cały tydzień w góry :0( a tak to muszę jechać ale na uczelnię....Rodzice też sobie jadą a ja będę mieć wolną chatę......Gdyby jeszcze był ktoś- chodzi mi o chłopaka to życie potoczyłoby się inaczej ale ....niestety jest jak jest..... Na dzisiaj to tyle muszę kończyć, bo zbliża się 12 a ja musze lecieć do przedszkola po małego....
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłego dnia... oczko3 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...