:0)


Witam. Wczoraj znowu nic tu nie pisałam...a jakoś nie miałam czasu- wrócił mój brat..... dziś cały dzień przepisywałam tacie na komputer to, co przelewa sobie na papier....... Kurcze trochę się zdołowałam.........Nie wiem co mam robić.......Może mam czekać............Już sama nie wiem.....pytałam dziś brata o Pawła.... A on powiedział mi, ze Paweł już z nim nie pracuje- znalazł sobie gdzie indziej pracę.......Kiedy to usłyszałam, zrobiło mi się bardzo smutno......Od tygodnia nie odzywał się do brata, nie dzwonił, nie pisał......I tak sobie myśle, że chyba to wszystko- legło w gruzach- że chyba za szybko sie cieszyłam.....Nie wiem co mam robić.....Może ktoś ma jakiś pomysł........Jesli śledzicie moje losy na blogu, proszę podzielcie sie ze mną waszymi przeżyciami- doradzcie mi....

Komentarze

  1. czesc! ten blog jest SuPeRaŚnY!!!! wypas! extra dobrane kolory! zapraszam do odwiedzenia mojego bloga www.red123.blog.onet.pl pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ;DNa http://dagmara-dadzia-daga.blog.onet.pl/Odbywają się zapisy do konkursu na naj bloga ;PBardzo serdecznie Cię zapraszam ;**Przesyłam gorące pozdrowienia ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa notka. Przeczytaj moją notke www.etceteras.xx.pl <--- zalezy mi na opinie prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. szeretlek@autograf.pl7 maja 2007 21:40

    Zapraszam do udziału w konkursie na naj bloga maja na: www.angelot.blog.onet.pl Głowna nagroda to 100 komentarzy + dyplom i miejsce w linkach.pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. siemka:] bardzo fajniusi bloczek:] pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.pati89tychy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...