1 maj- pierwszy dzień nowego miesiąca

 
 
 WIERSZ

" Uklęknąłem, by się pomodlić, ale nie za długo.
 Miałem móstwo rzeczy do zrobienia.
 Musiałem się spieszyć do pracy, bo przecież trzeba opłacić
 rachunki.
Więc uklęknąłem, by szybko zmówić modlitwę.
 I prędko podniosłem się z kolan.


Mój chrześcijański obowiązek został wykonany.

 Moja dusza mogła spocząć.
 Przez cały dzień nie miałem czasu
 By rozniecić słowa radości.
Brak czasu by porozmawiać o Chrystusie z przyjaciółmi
 Brak czasu dla dusz w potrzebie,

 Ale nadszedł ostatni czas, czas, by umrzeć.
 Poszedłem na spotkanie z Panem, 
 Przyszedłem, stanąłem ze spuszczonym wzrokiem.
 Bo w swych rękach Bóg trzymał księgę; to była Księga Życia.
 Bóg spojrzał do tej Księgi i powiedział
 "Nie mogę znaleźć twojego imienia.
 Pamiętam kiedyś chciałem go zapisać...
 Ale nie znalazłem czasu."
    
    


Jesteś smutny, zatroskany, w niczym nie znajdujesz radości.....


Kolejny miesiąc przed nami- czas nabożeństw- "majowych"; czas matur, czas zaliczeń na studiach, czas I Komunii Świętych, Dzień Matki....
Mówią też, że w majowe dni budzi się i rozkwita miłość :0) haha  haha  haha  haha  haha  haha  haha  
Za niedługo wakacje, ale przed nimi czas ciężkiej pracy i wysiłku.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...