coś dla ducha


Pragnę zamieścić na moim blogu kilka cytatów człowieka, którego twórczość uwielbiam; jest to Phil Bosmans- który pisze świetne teksty.... które mnie poruszają, dają mi wiele do myślenia....


"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko.Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, ajakaś niewidzialna rękanam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmyszczęśliwi dziś,jak potrafimy być nimi jutro?
Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie,jego uśmiech, płacz, i cały cud tego dnia.Wyjdź mu naprzeciw."

"Nie ma drugiego człowieka takiego jak ty.Jesteś jedyny w swoim rodzaju i wyjątkowy, całkowicie oryginalny iniepowtarzalny. Nie wierzysz w to, ale naprawdę nie mażadnego drugiego takiego jak ty. I żaden człowiek, którego kochasz, niebędzie już zwyczajnym człowiekiem. Jakaś osobliwa siła przyciąganiapromieniuje z niego. I ty zmieniasz się pod jego wpływem. Jemu możesznawet powiedzieć: "Dla mnie nie musisz być nieomylny, bez błędówani doskonały, bo: Ja przecież Ciebie lubię!"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...