to zostaje.....

 Witam bardzo serdecznie.... Trochę zaniedbuję mojego bloga, ale myslę, że jeszcze to nadrobię....jak będzie więcej czasu....czas tam szybko biegnie..... Życzie posuwa się naprzód....
Dziś byłam u dzieciaczków.....trochę się pouczyłam do sesji..... Dowiedziałam się nową rzecz o Pawle :0) a mianowicie kiedy ma urodzinki :0) i tak się złożyło, że jeszcze w tym miesiącu i nawet...już za niedługo...... właściwie to co jakiś czas dowiaduję się o nim nowych rzeczy- głównie od brata- i to głównie Jemu zawdzięczam to, że mogłam się spotkać z Pawłem :)
Kiedyś myślałam, że miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje, ale teraz.......nigdy nie zapomnę Jego spojrzenia- kiedy to nasze oczy spotkały się w milczeniu-  i promiennego uśmiechu.....
nie zapomina się tego, co widziało sie po raz pierwszy; co się czuło, gdy ktoś "stawał" po mojej stronie......Wszystko się dokładnie pamięta....zwraca się uwagę na każdy, nawet najmniejszy nawet najdrobniejszy szczegół.......
Teraz pragnę to powierzyć Bogu......

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...