:0)

 Własnie niedawno wróciłam z zajęć- dziś nam się udało, bo nie mielismy 2 zajęć i wcześniej skonczyliśmy:0) żeby tak zawsze to byłoby suuuper....Dziś robiłam swój pierwszy  "legalny" masaż:0) ludzie z mojej grupy- jako że są juz technikami- mnie uczyli- fajnie potem oni mi robili- super.... od roku moja grupa sie nie zmieniła dalej sa tacy przyjaźni i pomocni- szczególnie dla mnie- moze dlatego, że jestem najmłodsza i jako jedyna nie jestem technikiem fizjoterapii:0) fajnie, cieszę się, ze mi pomagają:0) ja niektórym pomagam z angola i jest super......

Po jutrze moi rodzice mają 25 lat po weselu- srebrną rocznicę ślubu; jutro mam sie dowiedzieć czy będę miała nową pracę- chciałabym ażeby to wypaliło, ale "będzie to, co musi być....".
Zobaczymy co jeszcze życie przyniesie......... Za chwilkę ide do kościółka na msze, bo jeszcze nie byłam, a potem posiedze trochę z rodzinką, bo jakoś ostatnio nie mamy dla siebie czasu- w tygodniu praca a przez weekendy mnie i brata nie ma...........

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...