piękna piosenka...

Wracam do domu, od tylu lat

Wciąż po kryjomu, przed wschodem dnia

Wiem ze czekałeś, aż powiem tak

Wracam do domu, ostatni raz



Wszystko co mam, co dał mi świat

Nosze w sobie by kiedyś Ci dać

Choć mówią że, nie mamy szans

Ciągle wierzę że jeszcze jest czas

I chcę, razem z Tobą zakończyć ten dzień

Ten jeden dzień



Wracam do domu, wiem że już czas

Poczuć chcę znowu, smak tamtych lat

Było tak wiele, radości w nas

Wracam do domu, lepiej jest tam



Wszystko co mam, co dał mi świat

Noszę w sobie by kiedyś Ci dać

Choć mówią że, nie mamy szans

Ciągle wierzę że jeszcze jest czas

I chcę razem z Tobą zakończyć ten wiek

Ten jeden raz



"Oddam Ci więcej niż będziesz chciał

Jeszcze razem będziemy sie śmiać

Z tego co było,z grzechów i kłamstw

Wciąż pamiętam Twój uśmiech sprzed lat

Warto próbować, pomimo ran

Nie pozwolę Ci więcej się bać

Zacząć od nowa chcesz Ty i ja

Tylko proszę nie zostawiaj mnie tak



Bo wszystko co mam, co dał mi świat

Noszę w sobie by kiedyś Ci dać"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...