grudniowo

witam

tak już grudniowo, w radio leci już pełno świątecznych piosenek,w sklepach juz kolorowo i migająco.....tak każdy przecież wie, że za 2 tyg święta.....choinka, kolędy, pasterka.....

ludzie załatwiaja wstępy na różne bale sylwestrowe........a ja...a ja nic.... bo gdzie, bo z kim, bo po co???

ostatnio sie "dobiłam"-dobre znajome, z którymi co jakiś czas sie spotykam- zresztą moje równieśniczki, mają już swoich chłopaków i nawet ta jedna, która nigdy go nie miała- znalazła......

kiedy ostatnio się z nimi spotkałam, poczułam sie taka inna- planowały wspólnego sylwestra- wszyscy razem, ale ja .... z kim pójde, sama -odpada-nigdy; po powrocie do domu-ryczałam...

ale co zrobic takie zycie.........może kiedyś Bóg da mi jakąkolwiek szanse.....może

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...