troski, troski, porażki...

dawno nie pisałam, ale postanowiłam dzisiaj przelać moje "żale" poprzez klawisze mojego małego komputerka....
A tak było fajnie......... niech to wszystko szlag trafi..........
dlaczego nigdy nie może być aż tak dobrze........
wczoraj nie wytrzymałam- wybuchłam.........
 puściły nerwy- już po raz kolejny w tym tygodniu..........zastanawiamsie czy nie jest to zimowa depresja albo jakiś jej objaw.........
to straszne.......... straszne jest zostawanie sam na sam z samym sobą;czasem nawet własne myśli przerażają; ostatnio miałąm nawet sen o końcuświata- tragedia---- ludzie próbowali uciekać- nie wiem nawet już przedczym- przed jakim żywiołem- próbowałam biec, ale w pewnym momencie ktośz tłumu zawołał do mnie- "nie biegnij to i tak nie ma sensu; zmęczyszsie tylko a i tak nie zdążysz uciec.........."kiedy sie zbudziłam,byłam przerażona.........
w sobotę byłam w kinie, po kinie On zaprosił mnie do restauracji-gadaliśmy do późna; w niedzielę przyjechał do mnie- siedzieliśmy,gadaliśmy..........
a w pon sie nie odezwał, we wtorek- wtorek był totalną porażką; ja poprostu jestem z góry skazana na samotnośc- serce mi pekło; nie możnajuż go poskładać jak puzzli; ryczałam jak opętana; płakałam- czyłamnapady płaczu- nie mogłam nawet przestać- czułam się jak osoba zpadaczką przeżywająca właśnie atak; tragedia; pół nocy nieprzespanej; wmyślach kierowałam w moją stronę same negatywneuwagi....porażka.........innym sie udało, a mi??? inni planują wspólneżycie- małżeństwo, rodzina, dom, dzieci..........a ja??? mi zostajątylko marzenia; marzenia nie do spełnienia.............z góry skazanena niepowodzenie i niespełnienie......
czasem to nawet jestem zła, że mam marzenia, że mam wyobraźnię.......... to najgorsze...........
ale z 2 strony;  w sumie jak sie tak zastanowić- to kto by chciał miećkogoś takiego jak ja?? nikt nie chce, a ja nie mogę sie z tympogodzić.....
--uspokój się, opamiętaj sie kobieto; zrozum-jesteś nikim i dlategowciąż jesteś sama; nie łódź się, ni marz, nie planuj, nie angażuj się,bo i tak na końcu poniesiesz klęskę....... nie bądź naiwna; nie rób z siebie nie wiadomo kogo, bo jesteś nikim; jesteś nic nie znaczącym człowiekiem, a po co komuś taki człowiek.......-----
porażka..............

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...