18,05,2011

kolejny dzień za nami; rano udało mi się skończyć książkę pt: " Najdłuższa podróż do domu"-fajna książka można się zarówno nieźle pośmiać, jak i (na jej końcu) nieźle popłakać.
Po zakończeniu czytania, zabrałam się za różne rzeczy w domku-troszkę posprzątałam,poprzeglądałam oferty pracy, a potem poszłam na dwór najpierw poobierać mięte ogrodową, a potem poplewić chodniczek. Pod wieczór wybrałam się na rower- dzisiaj 13km;0)
A jutro z samego rana kolejna- już druga-wizyta u hematologa; boję się tego;
ciekawe jakie będą wyniki badania;
mam nadzieję, że będzie ok;


rozważania na temat.....
      Trudna droga odnalezienia miłości....
I znowu to samo...
nie jest to użalanie się nad sobą żeby nie było nieporozumień :)))
....
Zastanawiam się tylko nad tym, od czego zalezy to, że jedni odnajdują swoje drugie połówki- bez problemu, a inni mają jakoś "pod górę" w tym temacie....

Gdzieś w TV usłyszałam, jak pewna kobieta w średnim wieku mówi, że chciała by, aby  ktoś się o nią troszczył, starał..., aby mogła z kim dzielić swoje życie...
każdy albo przynajmniej większośc osób samotnych marzy o tym, by podarować komuś mały lub większy skrawek swego serca.
wczoraj włąśnie obserwowałam moich znajomych-młode małżeństwa-jedni ze stażem 2-letnim inni z rocznym. byli tacy szczęśliwi. To moi znajomi i odkąd pamiętam ich miłości i zakochania przychodziły z łatwością; trwali w związku przez kilka lat a uwieńczeniem tego był sakrament małżeństwa.
Było widać jak starają sie o siebie nawzajem;
gdy jedna z dziewczyn poślizgnęła się wczoraj na podłodze, zaraz jej mąż podleciał do niej i zapytał: "Nic Ci sie nie stało-kochanie?"- chwycił ją i pomógł jej wstać. "Uważaj na siebie"-dodał po chwili; to było piękne, w moim sercu poczułam mrowienie-tak, jakby przeszło przez nie stado mrówek; to tylko niektóre sytuacje ukazujące bezgraniczną miłość małżonków;
dzisiaj też jak jeździłąm na rowerze, minęłam nowy domek od kolegi z klasy ze szkoły podstawowej- za kilka miesiecy się żeni, a teraz robią sobie remoncik mieszkania; super;
jak ja tez bym tak chciała----- chciałabym być szczęśliwa...i o to nieustannie prosze BOga...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...