i jeszcze odpowiedzi dla Marty z blogu: http://spelniajac.blogspot.com


  • 1. piwa- nie lubię, a lampka wina od czasu do czasu poprawi humor:0)
    2. lubię czytać książki
    3.wakacje- tylko aktywnie- nie lubię nudy i nicnierobienia
    4. zdecydowanie rower- często w lato przy ładnej pogodzie jeżdżę sobie na rowerku do pracy
    5. hmm, jakoś nie mam ulubionej kuchni, ale jak już to chyba jednak polska hihi
    6. raczej rajstopy
    7. nie ważne gdzie, ale ważne z kim:0)
    8. to takie, gdzie jest wiele rzeczy do pozwiedzania i zobaczenia;
    9. kiedy chodziłam do szkoły, zdażało mi się kilka razy "wykrakać"  klasówkę- mówiłam przed lekcją moim koleżanką i kolegą, że będzie kartkówka- nie zawsze się to sprawdzało, ale kilka razy tak:0)
    10. Najbardziej lubię jak mąż delikatnie "kila" mnie po plecach i nogach- wtedy się rozklejam, bo bardzo mnie to relaksuje...uwielbiam to...

Komentarze

  1. Ale mi miło :) co do punktu 10 zgadzam się z Tobą w 100%, ale co do rajstop to nie rozumiem. Ja do nich pałam szczerą nienawiścią :)
    Ja dopiero zaczynam Cię podczytywać, tak więc nadrabiam zaległości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ku pokrzepieniu serc- " sposoby" na niedrożne jajowody

Moja walka z niedroznymi jajowodami...

I jesteśmy dalej; zrobiliśmy krok do przodu...